Lista. Jag är en kändis

Lista jag tagit från nån

Det är jag:
[ ] Har ett smeknamn.
[x] Är blyg.
[ ] Kan lyssna på samma låt flera timmar.
[x] Kan spara pengar länge.
[x] Har alltid haft en vän.
[x] Har gått på simskola.
[x] Har bra ordning på mina grejer.
[ ] Jag har haft massa tejp i mitt hår.
[x] Kan gråta till film/musik. - Det gör jag ofta
[x] Har blivit sviken av någon.
[x] Har dissat någon.
[x] Gillar att diskutera. -beror på vem
Totalt: 9

Utseende:
[x] Jag har långt hår.
[ ] Jag använder smink.
[ ] Har färgat håret fler än två gånger.
[ ] Har minst tre par högklackade skor.
[x] Är lång.
[ ] Jag bär alltid mode.
[x] Har bland färg på ögonen.
[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild.
[ ] Jag har färgat hår just nu.
[x] Jag har min vanliga hårfärg just nu.
[x] Använder guldsmyken
[x] Använder någon kändis parfym
[ ] Har dyra skor, väska & jacka
[ ] Har blivit kallad snobb
Totalt: 6

Övrigt:
[x] Jag har mobil.
[ ] Kan numret till fler än tio personer i huvudet.
[x] Kan sjunga när andra lyssnar. - beror på vilka som lyssnar...
[x] Gillar att kolla på tv.
[ ] Tar droger.
[x] Dansat på mitt rum.
[x] Varit på begravning.
[x] Hoppat från en brygga.
[x] Döpt en insekt jag hittat.
[x] Rullat ner från en pulkabacke.
Totalt: 9

Dina poäng: 24

0-6 Du är tönt!
7-14 Du är normal!
15-20 Du är cool!
21-32 Du är en kändis! 

Jag är en kändis :]

Kommentarer om inlägget
Postat av: SARA

Taaack, det är musiken från The Notebook när de är ute på sjön :) Har du sett den filmen?? :)
Jag snor listan från dig ;)

2008-05-17 @ 13:24:18
URL: http://www.aamaziing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0