Förmiddag

 Hej!
Jag gick upp vid halv nio, gick ut med Kalle en långpromenad. Man kunde gå i bara kortbyxor och linne. Så varmt!
Sen åt jag på verandan i solen. Blev lite inspirerad när jag såg en hel familj som åt tillsammans i sin trädgård där jag gick förbi.
Det kommer däremot aldrig hända i min familj. Bara jag och Klara går upp på morgonen (och möjligen pappa). Resten sover till klockan elva!

Åh, nu är jag avundsjuk på den där familjen. Varför kan inte vi också äta tillsammans?? Typ sitta och prata med varandra vid bordet och skicka brödet.
Haha, jag vet ändå att jag och Anna skulle börja bråka, så det är tur att vi inte gör så. Hon sörplar i sig och så brukar jag hacka på henne för det och säga att hon ska ha bra bordsskick.

Nu på förmiddagen har jag och Klara haft jätteroligt. Man kan alltså ha roligt på innan klockan tio. Vi hoppade studsmatta och filmade oss :)



image21

image20
Jag tycker att Kalle är så gullig
image23

  Kan ni göra volter? :)

Kommentarer om inlägget
Postat av: Jen

aah okej men de är ju nått i alla fall :)

2008-05-10 @ 11:47:25
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Mathilde

Härligt !!

Jag måste ha din email för att skriva upp din i maillistan.

Kram

2008-05-10 @ 12:16:51
URL: http://www.globalthought.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0