Färdigmat


Quinoa med kyckling och wokkade grönsaker åt jag till middag. Jag vet inte riktigt om det är miljövänligt. Var kommer Quinoa ifrån? Om någon vet, så säg till.
Det var gott iallafall.

image27

Anna bulgur hon.
Ja, vi köte färdigmat... Det var bara för att mamma vägrade laga mat.
Både jag och Anna har halva maten kvar som vi har sparat, för det var elefantstora portioner!
Det är bättre att spara än att slänga iallafall.
image28

 

Idag var det ett perfekt basketväder. Nej nej, det är basketväder hela tiden
image31

Idag har jag pluggat för lite. Nu måste jag plugga HK:n som är tills imorgon. Det är inget prov, men ändå viktigt.

- Pluggdags -

Kommentarer om inlägget
Postat av: LOVISA

Ja, visst är det härligt med favoritplagg! :)

Söta bilder!

2008-05-11 @ 20:52:26
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Jessica

Quinoa är så himmla gott, pröva röd Quinoa om du inte har gjort det redan det är ännu godare och lite nyttigare tror jag :P

2008-05-11 @ 22:11:42
URL: http://Jels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0