^^,

Hejsan svejsan!

Här är en bild på Anna. Även fast hon var dum mot mig idag. Hon bråkade med mig, och ja, det ÄR ens fel att två bråkar! Jag bråkade inte med henne.



Så ja.
Jag har lagat middag till familjen idag. Det var bara mamma som tyckte den var god. Kanske Anna också, det vet jag inte, för hon skulle äta efter sin träning.
Min minsta lillasyster höll på att kräkas när hon åt maten, och hon petade bort alla grönsaker och rotfrukter. Kvar fanns bara bulgur och korv, och det åt hon kanske tre tuggor av.
Förstår ni att jag blir sur?
Det värsta är att hon snart kommer gå ner till köket och norpa åt sig en Hällakaka (hon äter typ fem om dagen), om hon inte redan sitter och äter på en.
Och så är hon dum!
"All mat du gör är äcklig", säger hon varje gång.
Och så klaga hon på att jag gjorde samma mat som förra gången - men vadå, det var ju falukorv kvar och jag vokkade selleri också...

AHh! Nu blir det väldigt mycket rester! 

 
Jag visar receptet sen.
OBS. Det är ganska likt det förra...

Kommentarer om inlägget
Postat av: Kakan

svar: haha ja blod?! det blöder en aning när man sitter och nålar huden i 4 timmar ;)

2008-05-14 @ 19:54:44
URL: http://frontseat.blogg.se
Postat av: ida

tack! haft en bra dag?

2008-05-14 @ 20:26:56
URL: http://iidaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0