Sval Onsdag i Juni



Idag är det inte så varmt. Men det är roligt också. Det känns lite mer okej att sitta inne, och så är det skönt att inte bli varm av att vara utomhus.
Jag har sommarlov nu. Jippie!

Snart ska jag gå ut med Kalle, eller göra något annat roligt. Jag får in te jogga på 4-5 dagar. Eller, jag får jogga, men inte ta ut mig. Och hur joggar man om man inte tar ut sig? Läkaren sa att jag i sådana fall skulle jogga långsammare. Då är det ju lika bra att inte jogga alls.
Jag tog vaccination mot livmoderhalscancer i morse, så det är därför jag inte får överanstränga mig. Aj vad det gjorde ont! Långt efter kändes det som att nålen satt kvar och jag var helt rädd för att det skulle fortsätta att kännas så.
Nu är det lite värre, men fortfarande ömt.

Finns det någon som gillar sprutor egentligen?

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0